top of page

נוער זכרון יעקב מוביל חדשנות ויזמות


תלמידי תיכון קשת בזכרון יעקב

אלופי תחרות הסייבר הארצית לבתי ספר -

תיכוניסטים מזיכרון יעקב

רבע מיליון תלמידים מרחבי ישראלי התמודדו בתחרות הסייבר הלאומית לבתי ספר. למקום הראשון בתחרות התכנות הגיע התיכון הדמוקרטי קשת מזיכרון יעקב ולמקום הראשון בתחרות המתמטיקה הגיע בית הספר היסודי רוקח מתל אביב

היום נערך גמר אליפות הסייבר הישראלית לבתי ספר, אליו הגיעו כ-220 בתי ספר שהתחרו במקצה התכנות ו-50 בתי ספר שהתחרו על תואר אלוף המתמטיקה הישראלי. באליפות הסייבר לתיכונים, שנחשבת לתחרות המרכזית, זכה התיכון הדמוקרטי קשת מזכרון יעקב במקום הראשון. בתחרות המתמטיקה שהתקיימה במסגרת בתי ספר יסודיים, הגיע למקום הראשון בית הספר רוקח מתל אביב.

התחרות, שנערכת כבר שנה שלישית, היא פרוייקט משותף של משרד החינוך, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), קרן רש"י וארגון קדימה מדע. שר החינוך נפתלי בנט אמר למשתתפים בתחילת התחרות: "אנחנו מאמינים בכם ובתחרותיות שלכם, ביכולת שלכם לפתח אסטרטגיה מבריקה – היום ובעתיד. עבודת הצוות שאתם מתנסים בה עכשיו תבנה לכם כישורים מהותיים לעתיד. רבע מיליון ילדים מהפריפריה, מהמרכז ומכל שכבות האוכלוסייה השתתפו היום במהפכה טכנולוגית-חינוכית, ונהנו ללמוד סייבר ואת יסודות התכנות. זה לא פחות ממהפכה".

במשך כחצי שנה כ-2,000 בתי ספר מרחבי הארץ התחרו ביניהם בקרבות סייבר ומתמטיקה בהתאם לשכבות הגיל. בתחרות שהחלה בנובמבר קיבלו הילדים, שכל נבחרת כללה קבוצה של ארבעה-חמישה תלמידים, משימות ותרגילים וצברו ניקוד.

נבחרת SUN זכרון יעקב זכו במקום ראשון בתחרות ועלו לגמר ״יזם השנה״

בני נוער, בני 15 מזכרון יעקב, חניכי עמותת יוניסטרים המובילה לשינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ ולהשתלבות בעולם העסקים, מפתחים ממש בימים אלה סטארט אפ אשר עשוי לחסוך חשמל בעולם הסטארט אפ, "תריסולאריים", הינו פאנלים סולאריים מולבשים על תריסים ביתיים לחסכון בחשמל ויעילות אנרגטית.   קבוצת בני הנוער השתתפה בשבוע האחרון בתחרות חצי גמר של תכנית StartUp Now של יוניסטרים בה לקחו חלק 70 קבוצות מרחבי הארץ. השופטים בתחרות היו אנשי עסקים בכירים, שנחשפו לסטארט אפים השונים של כל קבוצות בני הנוער, שפטו את הסטארט אפים והפרזנטציות של החניכים, איתגרו את בני הנוער לגבי היתכנות המיזם ועוד. בני הנוער מזכרון יעקב זכו במקום הראשון ועלו לגמר שזיכה אותם בכרטיס לתחרות "יזם השנה 2017" של עמותת יוניסטרים אשר תערך ב19.7 בהיכל התרבות בת"א ע"ש צ’ארלס ברונפמן. התחרות הינה אירוע השיא של העמותה החותם את סופה של שנת הפעילות. במסגרת האירוע, יוצגו למעלה מ-60 סטארטאפים של 1,500 בני הנוער המשתתפים בתכנית יוניסטרים, מ50 יישובים ברחבי הארץ, ויתמודדו על פרס הסטארטאפ העסקי המצטיין ופרס האימפקט החברתי – על היוזמות אשר הובילו למען הקהילה. חבר שופטים הכולל את בכירי הקהילה העסקית יחווה דעתו על המיזמים ויבחר את המיזם העסקי והחברתי של השנה. באירוע ישתתפו אלפי אנשי עסקים נציגי ממשלה, אנשי תקשורת, דיפלומטים ושגרירים ממדינות רבות, אשר יתרשמו מחברות הסטארט אפ של בני הנוער.

בני נוער, בני 15 מזכרון יעקב, חניכי עמותת יוניסטרים המובילה לשינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ ולהשתלבות בעולם העסקים, מפתחים ממש בימים אלה סטארט אפ אשר עשוי לחסוך חשמל בעולם הסטארט אפ, "תריסולאריים", הינו פאנלים סולאריים מולבשים על תריסים ביתיים לחסכון בחשמל ויעילות אנרגטית.

קבוצת בני הנוער השתתפה בשבוע האחרון בתחרות חצי גמר של תכנית StartUp Now של יוניסטרים בה לקחו חלק 70 קבוצות מרחבי הארץ. השופטים בתחרות היו אנשי עסקים בכירים, שנחשפו לסטארט אפים השונים של כל קבוצות בני הנוער, שפטו את הסטארט אפים והפרזנטציות של החניכים, איתגרו את בני הנוער לגבי היתכנות המיזם ועוד. בני הנוער מזכרון יעקב זכו במקום הראשון ועלו לגמר שזיכה אותם בכרטיס לתחרות "יזם השנה 2017" של עמותת יוניסטרים אשר תערך ב19.7 בהיכל התרבות בת"א ע"ש צ’ארלס ברונפמן. התחרות הינה אירוע השיא של העמותה החותם את סופה של שנת הפעילות. במסגרת האירוע, יוצגו למעלה מ-60 סטארטאפים של 1,500 בני הנוער המשתתפים בתכנית יוניסטרים, מ50 יישובים ברחבי הארץ, ויתמודדו על פרס הסטארטאפ העסקי המצטיין ופרס האימפקט החברתי – על היוזמות אשר הובילו למען הקהילה. חבר שופטים הכולל את בכירי הקהילה העסקית יחווה דעתו על המיזמים ויבחר את המיזם העסקי והחברתי של השנה. באירוע ישתתפו אלפי אנשי עסקים נציגי ממשלה, אנשי תקשורת, דיפלומטים ושגרירים ממדינות רבות, אשר יתרשמו מחברות הסטארט אפ של בני הנוער.

bottom of page